Welkom op 't Prinsebal! ♥️💛💚
Vandaag is 't zoeë wied veur de Prinsebal! Veur haaje d'r allemaol ontzettend vuuel zin in en hubbe uch allemaol in Grand-Café De Schakel gezeen!
De zaal ging aope óm 20.00 oer. De entree waas 7,50 euro, en dao veur kós geur ouch de jas ophangen.
Net zoeëas veurige jaore zal 't oetkómme ouch waere gelivestreamed op ózze facebook pagina.
Nao 't oetkómme van ózze nieje hoeëgheid heat Net Oet Bèd opgetrooje!
31 Januari 2026 (Bron: De Windjbuujels)
Tags: #Carnaval, #Reuver, #Prinsenbal, #De Windjbuujels, #De Schakel, #Events,