Aftermovie Windjbuujels Jeug (Deel 3)
DIT WAAS VASTELAOVEND 2026! 🥳
De momente wao veur de afgeloupen tied same nao toe höbbe gelaef, zien in 'n paar daag alweer veurbie…
Mer wat höbbe veur genaote! ❤️💛💚
Mèt Prins Tjen I, zien adjudante Milan en Koen, de Raod van 11 en de dansgarde, en ónger ’t motto
“Veur gaeve deze vastelaovend GAAS!”
waas ’t 'ne vastelaovend óm trots op te zien.
Veural ’t same belaeve mèt hiephiepkerboet, windjbuujels, bacchusklupruiver, aajwiever, Jong Nederland Reuver-Offenbeek
en natuurlijk de ajers maakte dit jaor biezunjer. 🫶
Danke veur same.
Tot volgend jaor. Alaaf! ❤️💛💚
18 Februari 2026 (Bron: Windjbuujels Jeug)
Tags: #Carnaval, #Reuver, #De Windjbuujels, #Aftermovie,